niedziela, 27 września 2009

Kraków zaliczony:)))))-

Dotarłyśmy do Krakowa z Solange

tadam oto ulica

Gizmo - królowa baz moja :)

z Cynką, Brises

ze sprawczynią całego zajścia - Nulka


Kraków-no Dziewczyny Kochane za rozmowy,za rozpoznanie,żałuję,że nie dorwałam wszystkich-bo buuuu nie zlokalizowałam Agnieszki (scrappassion) i Rae np.:(
Baaardzo się cieszę,że i Nulkę obściskałam:)i Jasz no bombowo i Annie -Marii za rozmowę też dziękuję no i Endiemu, jego Mamie i Narzeczonej i Sol za wspólną podróż do domu z niebywałymi atrakcjami- kto juz zaliczył prom w drodze do czy z Krakowa-ten wie,o czym mówię. Pięknie....
się cieszę!!!!!!

5 komentarzy:

  1. prom był zaje....ty wogule było ekstra ja zamawiam zdjęcia na maila z twojego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ach szkoda,że sie nie poznałyśmy...też byłam w Krakowie :)Moze będzie okazja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie 2 mnie rozczuliło....
    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    ależ mi żal dupsko ściska...
    zazdraszam że Cynka że Brises ech....

    A tak w ogóle to będe Cie podglądać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak to możliwe, że się przegapiłyśmy... poznałam solagne, a ty mi umknęłaś??? szkoda wielka :(

    OdpowiedzUsuń