wtorek, 30 listopada 2010

Zimowe kamieniczki:)


Gościłam dziś w pracy klasę mojego synka na zajęciach plastyczno-literackich:"Zima piórem i pędzlem malowana,czyli wielkie zimy poszukiwania w bajkach do czytania".Szukaliśmy zimy w utworach literackich a później dzieci ozdabiały kamieniczki,nadając im wystrój adekwatny do tego co za oknem mamy:).pracowało się bardzo miło i dochodzę do wniosku,że nie takie "szkolniaki "straszne,bo do tej pory bylam przekonana,że potrafię pracować tylko z dziećmi młodszymi.Pokazuję kilka zdjęć,marne bardzo ,ale jak już wspomniałam aparat strajkuje na całego:(
Twórczość na całego:
Igor w skupieniu:
"work in progress":)


Domek Igorka:
i kilka razem,bo niektórzy domki mi podarowali:)
Myślę,że takie zajęcia będę częściej organizować,bo zabawa była przednia:)

Zapraszam jeszcze po 24,będę taga losowała:)

4 komentarze:

  1. widać,że dzieci też miały wiele radości z takich lekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ja się na takie różne wyklejanki z watą szykuję na weekend z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Pomysł na zajęcia zgapiam, a co! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, pamiętam, jakby to było wczoraj czasy, gdy sama robiłam takie wyklejanki... :)

    OdpowiedzUsuń