poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynkowe maleństwo...


i na malutkim tagu można wyrazić swoje uczucia:)
zapraszam serdecznie do udziału w wyzwaniu Malflu na portalu Scrapujące Polki.Przedmiotem alterowanym jest klucz .Klucz ma być metalowy (może być użytkowy, stary, mały lub duży, może być klucz-zawieszka). Dodatkowym obowiązkowym elementem będzie motyw ... serca.
Prace zgłaszać można do 20 lutego:)
To miłego poniedziałku, ja mam nerwowy-młodszy syn jest znowu chory,a przeciez ledwo co z choroby wyleźliśmy:(

9 komentarzy:

  1. Ale fajny :-)
    A serduszkowa wycinanka - skąd ejst?
    Buźka, zdrowiejcie szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny tag! Zdrówka! Udanych Walentynek mimo wszystko.Buziaki! A ja ruszam na stok, pada śnieg!Pa!

    OdpowiedzUsuń
  3. tag jest uroczy, a małemu zdrówka życzę :) i Tobie cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag śliczny, Życzymy zdrowia-moja Julia też zachorowała po bardzo długiej przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tag jest boooski. Bardzo mi się podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń