piątek, 19 sierpnia 2011

Tag niebieski:)-#3 w Craft Artwork






Bawię się nadal kolorami i zrobiłam kolejnego taga na wyzwanie w Craft Artwork ,tym razem w kolorze niebieskim:).Papier wystemplowany stemplami Parisian Anthology,wypsikany glimmerem w kolorze electric Blue,motylka dostałam od Mumki,ale przerobiłam mu kolorek,różyczki są z crafthouse a piękna camea ze Stempell& Kartoon.
Bardzo jestem ciekawa,czy będzie mój ulubiony fiolet,ale obstawiam żółć i czerń:)
Pozdrawiam a za oknem ulewa.....

8 komentarzy:

  1. niebieski też uroczy wyszedł:))) a u nas popadało z godzinę i koniec:) wygląda na to że się wypogodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy tag!!!

    ja obstawiam fiolet i pomarańczowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny tag.:)Super wygląda ta camea z motylkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcialabym mieć ulewę za oknem, a nie nad sobą, wynosząc stoliki i krzesła ;D
    Tag genialny, ale czekam na fioletowy - jeśli się zdarzy - bo na pewno będzie meega ;))
    Kopertówki się naumiemy... :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny!!! I ta kamea... :)Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ta kamea a kolorki poprostu niesamowite. Co do pogody to zapraszam do Irlandii tu ostatnio czesto swieci sloneczko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń