środa, 10 sierpnia 2011

Tag zielony


Dołączyłam do zabawy w Craft Artwork ,gdzie trzeba zrobić książeczkę tagową w pięciu kolorach.Pierwszym kolorem jest ZIELONY.Mój tag prezentuje się tak:





Użyłam stron ze starej książki,które pokryłam gesso,następnie za pomocą gąbki wytuszowałam distressem w kolorze Peeled paint,i powstała calkiem miła fkturka:).
Odkąd robimy z Tim nasz art-journal zaczęło mnie bardzo kręcić mediowanie,niestety na razie mam ograniczone pole manewru,bo mam tylko 3 glimmery,oj bardzo bym chciała miec ich cały koszyczek:).
Za oknem znowu brak pogody:(,piękną mamy jesień tego lata:(.

Buziaki:**

11 komentarzy:

  1. świetny tag!!! pełen nadziei ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pocieszę cię - nie mam żadnego glimmera ;) zielony tag jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, ładnie wyszedł:)
    też nie mam glimmera, mam tylko preparat do spękań z mediów. a pogoda, no właśnie, jesień to czy zima?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż się z domu nie chce ruszać... Ale tag bardzo optymistyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny !!!
    Piękna kompozycja !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego motyla ciekawie wykorzystałaś. A tag taki klinowy mi się wydaje. Taka czysta nadzieja .

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się zapowiada ta tagowa książeczka:)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zielony i mięsisty przez te media - cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha!To zielone wyzwanie to wielka radość w mym sercu ,bo kocham zieleń!!Ciesze oczy na blogach..u Ciebie też się pozachwycam!!Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak pięknie!!! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń