piątek, 2 grudnia 2011

Post nr 1000:) -kurs na kartkę z Bałwankiem dla ILS ROMANTYCZNEGO

Pod wpływem karteczki znalezionej na Pintereście- krótki kursik:).
Potrzebujemy:
-3 dziurkacze koła o różnej wielkości, bądź cyrkiel i ołówek
-baza na kartkę (ja użyłam bazy 10*10)
-kawałek papieru o wymiarach 9,8*9,8cm
-gąbeczek dystansowych
-skrawków papieru w kolorze pomarańczowym (na nos)
-perełki na oczy lub czarny cienkopis
-kawałek wstążeczki na szalik

-wycinamy 3 kółka,papier docinamy tak,by pasował na bazę.Kółeczka można lekko postarzyć brązowym tuszem na brzegach.
-papier naklejamy na bazę i układamy bałwanka.Każde z kółeczek jest podklejone na gąbeczkach,dzięki czemu bałwanek jest przestrzenny.Doklejamy nos,oczy a ze ścinków papieru wycinamy ręce i rękawiczki:
-bałwanek bokiem:
i jeszcze raz w pełnej krasie:
Życzę Wam miłej zabawy i całej gromadki bałwanków:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluję takiego ogromu wspaniałych, twórczych postów! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Każdy post nauczył mnie czegoś nowego. Dajesz mi motywację. Jesteś takim motorkiem napędowym... wszystko przez tę Twoją regularność i pracowitość. Dzięki :) A bałwanki na pewno wykonam z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne kartki !
    Masz ogromny talent !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A to piękności są !!!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. i mnie szykuje się lepienie bałwana :P super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. takie bałwanki to... ho ho ho!!! :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pięknej liczby.
    Bałwanek super. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędny bałwan =]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wov what a fantastic snowman!!!
    Greetings from Slovenija,hugs Andreja

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka, fajny kursik :-) Chyba wykorzystam pojutrze w pracy, bo mam z uczniami robic kartki z życzeniami dla naszych zagranicznych partnerów w projekcie. A te są fajne i dzieci dziewczynki bez problemu takie zrobią :-) Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czadowy i wesolutki bałwanek!!! zaraz się za takowego biorę, bo ogromnie mi się spodobał!
    mam okropne zaległości u Ciebie, ale postaram się w okresie świąteczno-noworocznym nadrobić, a tymczasem pozdrawiam zimowo i życzę spokojnych i rodzinnych Świąt, a w Nowym Roku, samych pozytywnych zdarzeń i nadal tej niesamowitej kreatywności,którą niezmiennie podziwiam!!! Firiana

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowany, świetnie wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń