środa, 21 marca 2012

Kalendarz Świąt Nietypowych#3-DT RAPAKIVI

Jak co miesiąc nadszedł kolejny nietypowy dzień do świętowania :-) Być może wiele z Was świętuje przypadający dziś pierwszy dzień wiosny, my jednak postanowiłyśmy być trochę bardziej oryginalne, zajrzałyśmy do naszego nietypowego kalendarza i postanowiłyśmy uczcić scrapowo przypadający dzisiaj Dzień Lasu oraz... Dzień Poezji. Ot tak, żeby było jeszcze ciekawiej :-)))
Ja zrobiłam scrap z fragmentem wiersza Miłosza.Jako bazę LO wykorzystałam biały karton ozdobny 30 cm x 30 cm z naszego sklepiku. Pracę ozdobiłam"zaciekami" z zielonej ecoliny, stemplowanymi gałązkami oraz śliczną, zieloną różyczką.

Resztę prac obejrzycie tu--->KLIK

:)

10 komentarzy:

  1. Czyli jednak nie nauczyłaś się pisać :D
    Ale wyszedł fajny:**

    OdpowiedzUsuń
  2. jak widać każdy ma dzisiaj swój wyjątkowy Dzień :) scrap piękny, nostalgiczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle mi się podoba ten scrap!!! Chlapnęłaś mistrzowsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacieki są śliczne i stemplowe gałązki super pasują, fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Następny zrobiony i następny też pieknie zrobiony. Ech Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie przecudowny scrap!!!:))) zakochałam się w nim:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiula, cudny scrap i jaki piekny wiersz wybrałaś .... ;o))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje scrapy są zawsze takie minimalistyczne, ale robią duże wrażenie. Ten jest absolutnie piękny!

    OdpowiedzUsuń