poniedziałek, 7 maja 2012

Aurora majalis-nowe papiery z Makowego Pola

Mam przyjemność pracować z nowymi papierami z Makowego Pola-Aurora Majalis. Że są cudowne ,to mało powiedziane,zobaczcie sami:


i moje dotychczasowe prace z Aurory:

Kartka ślubna z papieru No.5


karteczka z papieru no.4-3,idealny do wycinania !:

oraz tofifi w konwaliowej odsłonie,opakowane w papier No.3-4:
na deser zostawiłam papier w moich ukochanych fioletach -No.2-1, będą jeszcze romantyczne scrapy :).

Papiery możecie kupić tu-----> KLIK a ja z tego miejsca chcę podziękować Agnieszce-Makówce za zaproszenie mnie do pracy z Aurora Majalis.Dziękuję!!!
Link

11 komentarzy:

  1. numer jeden, zdecydowanie numerem jeden. reszta...błeh

    OdpowiedzUsuń
  2. znaczy wśród prac...hmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie zrozumiałam co chcesz powiedziec:P

      Usuń
  3. pięknie! od pierwszego rzutu oka podobały mi się te papiery ''akwarelkowe'' ale im więcej widzę prac z innych tym bardziej jestem do nich przekonana!

    OdpowiedzUsuń
  4. mrau już się nie mogę ich doczekać, pierwszorzędne karteluchy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mrau już się nie mogę ich doczekać, pierwszorzędne karteluchy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooo, a ja mam zamówienie na kartke z konwaliami i ... bedę musiała drukować. Te wyglądają dośc ciekawie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, komentarz mi się wczoraj nie wczytał.
    W każdym bądź razie rewelacja!! :*:*

    OdpowiedzUsuń