piątek, 29 czerwca 2012

Moje dzieci to moje szczęście:)




11 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Pewnie będzie zasyp scrapów z tymi zdjęciami??:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Twojej kopii i młodszego również ;-) My- jako rodzice, po raz pierwszy 3mamy świadectwo pierwszoklasisty ;-) Super uczucie ...

    Pozdrawiam zatem wakacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje raz jeszcze :)
    Świetne te Wasze zdjęcia :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A my mamy dyplom z zerówki, aha!
    Syn faktycznie Twoje xero, a jaki masz pieprzyk seksowny, dopiero zauważyłam:)
    Doczytałam, że będziesz we Wrocku? Ja też sie wybieram!

    OdpowiedzUsuń
  5. no ale zdolniacha, z czerwonym paskiem! gratulujemy dumnej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!! Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy i my Igorowi świadectwa, a Mamie dumy z Synów. Chociaż tyle :))) albo aż tyle, zalezy jak się na to spojrzy :D

    OdpowiedzUsuń