czwartek, 14 czerwca 2012

W różowościach {DT Asica-Scrap}



Chciałam Wam dziś pokazać kartkę,wykonaną z dwóch arkuszy papierów Asica-Scrap: Białego Menuetu i Różanej Kantaty.Naprawde ,nie potrafię odpowiedzieć Wam na pytanie ,które zadało mi już wiele osób ,jak to możliwe,by wszystkie papiery z kolekcji pasowały jeden do drugiego.Chyba zadziałała magia:). Ale tak właśnie jest i będziemy się starały pokazywać Wam to na bieżąco.
A już niedługo uchylę rąbka tajemnicy naszej nowej, świeżej kolekcji:).Najpierw chcę mieć ją już w łapkach :)

14 komentarzy:

  1. rzeczywiście, wszystkie idealnie pasują do siebie :) a róż z szarym - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie, jak zawsze. No pewnie, że każdy papier współgra z każdym. Sa sliczne po prostu i już.
    Piękna róża :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Ja też lubię połączenie różu z szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, delikatna i romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, papiery świetnie sie komponują, cudna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. róż z szarym no mi od zawsze pasował :) słodka karteczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Papiery bardzo mi sie podobają, a kartka super ci z nich wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi szkoda używać tego różowego i szarego - za ładne, żeby je tak od razu pociachać:))) ale skoro tak piękne kartki wychodzą, to chyba będę musiała się przełamać:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna karteczka :) mam nadzieję, że niedługo uda mi się dorwać w łapki Twoje papierki :)

    OdpowiedzUsuń