wtorek, 17 czerwca 2014

Album z podróży poślubnej na Sycylię - Honeymoon in Sicily

Bardzo tremowało mnie to zamówienie, bo chciałam, by album wypadł idealnie - w ulubionych kolorach panny młodej i stylu jaki lubi.
Nieskromnie muszę przyznać, że ten album to mój ulubiony jaki zrobiłam! Nie spodziewałam się, że papiery z serii "żal mi użyć" tak bardzo dopasują się do tego zamówienia i pewnie, gdyby nie to, że tak bardzo dobrze chciałam wypaść - to bym ich pewnie nie użyła :)
Papiery jakie użyłam to przede wszystkim:
October Afternoon
UHK Gallery
Makowe Pole
ScrapAndMe
Kaisercraft
 i jedne z pierwszych moich, kupowane na allegro - niestety nie pamiętam nazwy.
Baza albumowa i wszystkie tekturki wewnątrz - Scrapiniec









i jeszcze ta strona, w takiej aranżacji:
 





 za pomoc w pozyskaniu buteleczki serdecznie dziękuję Boei, Kamaftut i Gizmo - Kochane jesteście :)

a w buteleczce jest piasek i muszelki z plaży koralowej, jaką możecie zobaczyć w Irlandii :) - jest naprawdę piękna!

2 komentarze:

  1. Wow, this album is stunning Asica! Love the teal and earthy colours, and the details are just amazing! Really gorgeous! Lovely photo too! ;-)

    OdpowiedzUsuń