poniedziałek, 16 czerwca 2014

Challenge no.30 - Scrap Your Stash - DT SCRAP AFRICA- Wyciągamy rzeczy z dna szuflady

To chyba idealne wyzwanie dla wielu z nas :D- zrobić pracę z czymś, co kupiłyśmy lata temu i leży w pudełku z oznaczeniem "żal mi użyć", bądź "po co ja to kupiłam?"
Serdecznie zapraszam Was do zabawy na blogu wyzwaniowym Scrap Africa.


Scrap your Stash! ;-) We really want to see all those old papers and goodies! Most of us have papers, eyelets, rub-ons and other in our shelves. Right? ;) Let's use them!


A oto moja kartka z zawijaskiem cekinowym, który bardzo mi się kiedyś podobał, a po zakupie niekoniecznie wiedziałam, gdzie go użyć :)

Zapraszam Was do zabawy :)---->KLIK
More info here----->KLIK

2 komentarze:

  1. Też mam kilka takich..i co chcę użyć to jakoś dziwnie nigdzie mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely card Asica! I have some of those blooms too....Love the swirly bling too! ;-)

    OdpowiedzUsuń