czwartek, 17 lipca 2014

Biały Królik i Alicja w krainie czarów oraz wyzwanie ScrapAndMe :)

 Bardzo lubię Alicję z Krainy Czarów. To magiczna książka, w której za każdym czytaniem odkrywam coś nowego. Do zrobienia tych kartek natchnęło mnie znalezione na sobotnim targu staroci stare wydanie Alicji w krainie czarów- na zdjęciu stoją na nim kartki. Wyzwanie Agaty- książka zainspirowało mnie do wykonania tych dwóch kartek z Białym Królikiem. Znalazły się na nich strony ze starej encyklopedii technicznej- same wyleciały z książki i dlatego je spożytkowałam w ten sposób, wykorzystując naturalne załamania i naddarcia i tylko lekko tuszując po brzegach. Coraz bardziej zaczynam lubić takie przestrzenne formy, a tu miałam okazję by użyć warstw i zużyć nieco kosteczek 3 D.
Kartki wykonałam na najnowsze wyzwanie ScrapAndMe, na które i Was serdecznie zapraszam. O wszystkich szczegółach dowiecie się tu--->KLIK 

Najpierw dwie z Białym Królikiem:
 

 





 I całkiem bonusowo dwie z Alicją :




 Pozdrawiam Was serdecznie, a za chwilę post z kolejnym tematem wyzwaniowym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz