poniedziałek, 19 stycznia 2015

Moich 10 ulubionych miejsc w Galway - Wyzwanie blogowe u Uli {WB 1}

 Dobry wieczór!
Oczywiście, że się bawię także w styczniu :)
. Wyzwania u Uli niezwykle mnie motywują! Miałam pisać o scrapowych przydasiach, ale po zastanowieniu postanowiłam napisać o moich 10 ulubionych miejscach w Galway - mieście, który stał się moim domem :)
http://www.senmai.pl/wp-content/uploads/2014/10/Wyzwanie-blogowe_baner_300.jpg 

10 ulubionych miejsc Asicy w Galway :


1. Pub Richardson
 
To był mój pierwszy pub, w jakim byłam, gdy przyleciałam pierwszy raz do Galway.
Bardzo klimatyczny, z przemiłym właścicielem, muzyką na żywo i cudowną atmosferą. No i w samym środku miasta, na głównym placu Eyre Square. Polecam!

2. Kai Restaurant

Wspaniałe miejsce na poranną kawkę i śniadanie. Uwielbiam chodzić tam na nasze randki.
W porze lunchu ciężko tam upolować stolik, bo jedzenie podobno jest pyszne. My tez musimy spróbować :)
Gdybyście byli w okolicy - koniecznie trzeba zajrzeć
Sea Road, Galway
 

3. Spanish Arch
  Zdecydowanie moja ulubiona część miasta. Piękne miejsce na spacery. W lecie często odbywają się tam różne imprezy miejskie, jest gwarno i kolorowo. Słychać języki ze wszystkich stron świata!
I bardzo miła restauracja w tym miejscu, czyli moje kolejne ulubione:

4. Ard Bia Nimos 
Serwują tam pyszne domowe ciasta i bardzo dobre jedzenie. Warto spróbować!
 5. Jungle Cafe
Tuż niedaleko rynku - dżungla, zieleń, cudna atmosfera i pyszna kawa. Mojej Mamie też przypadło to miejsce do gustu!
29 Forster Street,, Galway

 6. Promenada, Salthill

Świeże powietrze, dużo miejsca do spacerowania, bezmiar oceanu ...Uwielbiam!

7. Ławeczka w naszym ogródku
 Czyli nasz kawałek nieba, nasz domek, nasze miejsce na ziemi. Jeśli będziecie w pobliżu - zapraszamy!

8. Eyecinema Galway
Czyli nasze miejsce relaksu. Bardzo lubię chodzić tu do kina. Jakby nie patrzeć, ćwiczę w ten sposób swój angielski ;). Wczoraj obejrzeliśmy Whiplash, polecamy!
Wellpark Retail Park, Wellpark,
9. CREGAL ART
https://www.facebook.com/CregalArt
 Sklep plastyczno - artystyczny. Asortyment głównie dla osób malujących ale i dla scraperek zdarza się coś fajnego. I tuż za rogiem go mam :)
Cregal Art,. Monivea Road.
10. Penneys i TkMaxx

  Nie mogło zabraknąć moich dwóch ulubionych sklepów ;)
Oba w centrum i do obu lubię bardzo chodzić. W zasadzie potrafię tam zniknąć na więcej niż godzinę :)
A jakie są Wasze listy 10 ulubionych?
Idę poczytać u Uli---- > KLIK

13 komentarzy:

  1. Byłam w Galway parę lat temu. Piękne miejsce. Potem pojechałam na maleńkie lotnisko i na... Arany. Będę wspominać tą przygodę do konca życia :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję się zatem zaproszona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie ławeczki powaliło mnie na kolana. Posiedziałabym na niej w letnie popołudnie :) Ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam masz, szczególnie te zdjęcia z nad wody przyciągają uwagę. Widać, że dobrze Ci tam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pochodziłam po Twoim mieście :) uroczo tam! mogłabym się tam odnaleźć, jakbyś tak jeszcze znalazła jakiś stary klej biurowy, .. lekko słodkawy w smaku ;)) to już tam lecę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam macie :) Aż chciałoby sie wpaść z wizyta na ławęczkę, promenadę....

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej... ja mieszkam w Galway od prawie 9 lat. W Irlandii juz 10, 5 roku. Milo widziec kogos z tych stron :) bede zagladac!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że się tam już czujesz u siebie👍zazdroszczę sklepu z artykułami plastycznymi

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się tam już czujesz u siebie👍zazdroszczę sklepu z artykułami plastycznymi

    OdpowiedzUsuń